Saturday, April 7, 2007

Utmaning av Bloggerlina

Tio första
Första bästa kompis: Olle Johansson
Första bil: Wolksvagen Golf
Första kärlek: När vet man vad kärlek är? (Första flickvän hette Anna.)
Första husdjur: Smulan (katt)
Första semester: Vannsätter (Hälsingland)
Första jobb: Mircona när jag var 14 år. (Dom tillverkar svarvstål.)
Första köpta skiva: Helloween (Live in the UK)
Första riktiga kärlek: ??
Första piercing: Har inga...
Första konsert: Sha Boom vet inte när det var....

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Blåkulla Påskbryggd (öl)
Senaste bilfärd: Till mina svärföräldrar idag.
Senaste filmen du såg: 300 (riktig grabbrulle)
Senaste ringda telefonsamtal: Farmors hemtelefon.
Senaste bubbelbadet: Var nog i början av mars.
Senaste spelade cd: Saxon (deras nya)
Senaste kyss: Kysste min fru imorse.
Senaste gången du grät: vet inte...
Senaste måltiden: idag, påskbord

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: ja
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fastnat med blicken i någons urringning: Jo fler gånger än vad man bör erkänna.
Fått ditt hjärta krossat: Nja besviken har man väl blivit.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja
Haft ett one night stand: Ja
Busringt till någon: Ja

Sex saker du gjort idag
1. Tittat på tv
2. Surfat på internet
3. Varit borta på middag
4. Lagat mat till 10 personer.
5. Skickat sms
6. Bytt en blöja eller tre.

Fem favoritsaker utan rangordning
(förutom min familj)
1. Min Mobil
2. Min Dator
3. Min Whiskysamling.
4. Mina Filmer
5. Mina Böcker

Fyra personer du kan berätta allt för
(nästan allt)

Pappa, Min fru, Daniel och Mats

Tre val
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Vinter
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör :
Åka till Skottland.
Komma över min tandläkarskräck.


En sak du ångrar:
Ångrar?, vad göra åt det nu?

Jag utmanar alla som vill göra detta!!

No comments: